FANDOM

10371621 1420631154879621 3150847199206707748 n.jpg

Avcı Tanrı Hodaret

    Ana ve Baba Tanrı' nın aşklarından meydana gelmiş ilahlardan bir tanesidir. Rinnundo' da yalçın kayaları ve kocaman ormanları mesken tutmuş tanrı, diğer ilahlarla iyi anlaşsa da, yabani bir hayat yaşamayı tercih etmiştir.

    Diğer varlıklara göre daha iridir. Ancak yaşadığı yerlerdeki nesnelerin büyüklüğüyle kıyaslanırsa bir insan boyutunda olduğu söylenebilir.

Sıcak veya soğuk, her türlü iklime ayak uyduran Hodaret, tüm canlılardan daha iyi iz sürüp, avını rahatlıkla bulur. Aydınlığı benimsemiş tanrı, öldürdüğü hayvanların ruhlarını, daha kutsal bir vaziyette canlılar düzlemine geri dönmelerini amaçlayarak onları Baba Tanrı' nın huzuruna gönderir. Avladığı canlıların etleri ise, yoksul ailelerin sofralarını süslemektedir.

İnsanlarla elflerin tapındığı tanrı, iyilik için mücadele veren, üstün bir varlıktır. 

Yoldaş olarak seçtiği, türünün tek örneği yabani kuşu Hvhfarr (Hihfar), Hodaret' in isteğine göre büyüyüp küçülebilir. Düzlemler arası yolculuğunu ve avlarını Hvhfarr ile yapan ilah, onunla bir bütün haline gelmiştir.

Hodaret, uzun sarı saçlara, güçlü bir çeneye, keskin mavi gözlere ve sert vücut hatlarına sahiptir.

Hodaret' in silahları, avlanmak için kutsal bir yay, kendisi gibi güçlü varlıkları katletmek için kullandığı uzun bir kılıç ve avlarının derilerini yüzmek için belinde taşıdığı keskin hançeridir.

Yayı, kutsal bir ağaç olan Uffola' nın en yüksek dalından yapılmıştır. Hodaret' in sadağı yoktur, zira o yayına dokunduğu an elinde gümüşi bir sihirli ok oluşur.

Uzun kılıcı Karanlık Avcısı, kardeşi Savaş Tanrısı tarafından Sovakrinli metal ustalarına dövdürülmüş, en üstün barbar silahıdır.

Üzerinde mithril taşlar, elmaslar ve değerli yakutlar bulunan hançeri Kartal-Pençesi ise, zor anlarında ona daima yardımcı olmuştur.

Also on FANDOM

Random Wiki