FANDOM

10369860 1426481434294593 7935480357895283624 n

Gölge Bekçisi Neldor

    Bilinmeyen Diyar’ın bekçisi, efsanevi Neldor… O zalim Darkenthlerin lideri, Ateş Tanrısı’nın Dünya’ya gönderdiği son armağan. Öyle ki, bir han ziyaretinde onun adını ağzına almanız handaki kimseleri size ters bakmalarına neden olabilir.

    Neldor, çok uzun yıllar önce Bilinmeyen Diyar’a hapsedildi. Darkenthlerin lideri olan Neldor’a, Ateş Tanrısı ürkütücü alev özelliğini bahşederek onu bir solucandan ejderhaya dönüştürdü tabiri ricaitse. Gölge Bekçisi Neldor… Bir çok yiğit tayfları aşarak onla karşılaştı, hepsi hüsrana uğradı. Erwalin, Lianthorn ve daha niceleri…

    Neldor’un aynı zamanda kendine ait bir solucanı da bulunmaktadır, Orist. Tam bir ölümlü avcısı! Bir zamanlar Güney Kasabasında kendi ırklarıyla yaşayan Neldor, çok kötülükte bulundu. Sınırını aştı, başka topraklara da saldırmak istedi ve nitekim artık cezalandırılması gerekti. Hem iyi bir şekilde, hem kötü bir şekilde! Ateş Tanrısı hiddetlendi, onu Bilinmeyen Diyar’a tayfların yanına gönderdi! Bir Darkenth olarak tayflara hiçbir şey yapamazdı. Ama alevli ve solucanlı bir Darkenth olarak onlardan kat ve kat güçlüydü. 

    Ona gelen bu alev özelliği hiç şüphesiz solucanını da etkilemişti, solucanı kendi başına ateş püskürtemezdi ancak, Neldor ona bindiği anda ondada kutsal bir kudret ortaya çıkıyordu! İmkansızdı ama oluyordu! Bir solucanın ağzından ateş çıkıyordu…

    ‘’ Neldor… Gölge Bekçisi Neldor… Gün gelecek bir gün uyanacak ve zincirlerini kıracak. O iğrenç diyardan kurtulduğunda bütün ırkların birleşmesi için dua edeceğiz. ‘’

1-17 arası: Zarar verilemez

17-20 arası: Darbe yapılır

(Ölmesi için dört darbe yeterlidir.) 

Solucan için zar değerleri: 

1-16 arası: Solucan saldırıdan kurtulur.

16-18 arası: Solucana darbe yapılır.

18-20 arası: Solucan öldürülür.

Also on FANDOM

Random Wiki