FANDOM

10464210 1426175007658569 2315044391708272475 n

Goriller

    Orman Elfleri ile aynı bölgeleri paylaşan, maymun akrabalarından daha köklü bir geçmişe sahip kıllı yaratıklardır. Onlar, ilk kez Pilvarhi' nin Vihreva Ormanı' nda peyda etmişlerdir. Bir insanın beş-altı katı boya ulaşabilen canlılar, konuşup silah da kullanabilirler. Ağaçlarla bezenmiş bölgelerde epey hızlı hareket edip düşmanlarını yakından kolayca alt edebilseler de, uzak mesafe saldırıları için gelişmiş yetenekleri yoktur.

    Elfler ile epey iyi geçinen Goriller, ömürleri boyunca onları takip etmiş, krallıklarındaki yönetim sorumluluklarını onlarla paylaşmışlardır. Ormanlarını yok etmekle uğraşan kötü ırkların hakimiyeti altında geçirdikleri esaret yıllarının ardından Altın Çöllüler, Goriller' e Cefakâr Halk adını takmışlardır. Esaret yılları, ormanın kralı olarak seçilmiş Goril ırkının en kudretlisi Hunbobo tarafından sona erdirilmiştir. Hunbobo orman elflerinin de yardımıyla, boyun eğmeye mahkum bırakılmış tüm Goril Klanları' nı ayağa kaldırıp yurtlarında mutlak bir hakimiyet sağlamıştır.

    Goriller' in boylarına net bir sayı söyleyecek olursak, on metreyi bulan uzunluklarının olduğunu ifade edebiliriz. Haliyle kiloları da tonlara ulaşabilmektedir. Ağır cüsselerine rağmen hızlı hareket eden ırk, ot ve ağaç kabuklarıyla beslenmektedir. Ömürlerinin uzunlukları ise on ila yirmi asır arasında değişmektedir.

Also on FANDOM

Random Wiki