FANDOM

10314530 1420579448218125 2392344423972923163 n.jpg

Katliam ve Suikast Tanrısı Zemom

    Ana ve Baba ilahların aşklarından meydana gelmiş bir tanrıdır. Başlarda ağabeyi Liekkuf ile yakınlaşmıştır. Ondan öğrendiği savaş taktiklerini son derece iyi uygulamış hatta bunları geliştirmiştir. Alevler Düzlemi' nde ağabeyi ile yaşadığı süre içinde, yaratılışı ateşe uygun olmadığı için değişim geçirmiş ve bir iblis gibi görünmeye yüz tutmuştur. Sadece ağabeyi L
iekkuf onunla dalga geçip çirkin görüntüsüyle aşağılamamış olduğu için, diğer tüm ilahlara kin besler hale gelmiştir. İlerleyen zamanlarda Liekkuf' un düşmanlarını avlamaya ve güçlü olanları özel zehiri ile gizlice öldürmeye başlamıştır. Zamanla tüm düzlemlere ismini duyurmuş ve korkunç bir tanrı-suikastçı haline gelmiştir.

    Zemom, gücü aşırı derecelere yükselip, görkemi pek çok tanrıyı aştığında, ağabeyi Liekkuf' un da izni ile onunkine paralel bir düzlem yaratmıştır. Bu düzlemde Zemom' un yarattığı suikastçı iblisler ve gölge yaratıkları peyda etmiştir. Zemom' un gözleri kimi zaman renksiz, kimi zaman kızıldır. Her yerde ve günün her vaktinde görüşünde bir değişiklik olmaz. Yani etrafındakileri kusursuz bir netlikte görüp yorumlayabilir.

    Üç tane silahı vardır. Sağ elinde taşıdığı "İntikam", sol elinde taşıdığı "Alev-Yumruk" adlı ikiz kılıçlar ve belindeki kuşağa sakladığı, uzayıp kısalabilen mızrak-hançer Lamurha.

    İntikam ve Alev-Yumruk mithrille kara mithrilin oluşturduğu bir metal alaşımından meydana gelmiş, Liekkuf ve Zemom' un iç enerjileri ile dövülmüş ilahi kılıçlardır. Zem Dansı ismini verdiği iki kılıç tekniği ile Zemom, bir iblisi saniyeler içinde deşebilecek kadar hızlıdır. Zem Dansı' nın Salamurhaaja' da verilmektedir

.     Lamurha, Zemom' un dahi yakın mesafeden düşmanının gözlerindeki korkuyu seyredip haz alarak öldüremeyeceği türden yaratıkları katletmek için kullandığı silahtır. Bununla gölgeler arasında birden bitip hedefinin boynunda derin bir çizik oluşturabilir veya hançerin kabzasını uzatıp, büyük mesafelerden bir mızrak gibi kurbanına atabilir.

    Ayrıca, en sinsi silahı olan Zemom' un Dölü isimli zehri ile, kurbanının içkisine küçük bir damla yerleştirerek organlarını birkaç saniye içinde eritebilir.

    Zemom' un dış görünüşü bir iblisi andırır, ancak kanatlarının kemikleri arasındaki perdeler yok olmuş, geriye paçavra gibi gözüken çürümüş soluk deriler kalmıştır. Bedeni üzerinde netçe seçilebilen kalın ateş damarları gezinir. O, gölgelerin içinde kaybolabilen, fısıltılar ile yolculuk eden bir ölümdür. Şimdiye kadar seçtiği tüm kurbanlarını yok etmiştir.

    Salamurhaaja' da yaşayan yaratıkların çok büyük bir kısmı ona tapınmakta ve yöntemlerini uygulamaktadır.

Also on FANDOM

Random Wiki