FANDOM

1800230 1406334262975977 5921356745979318358 n

Lohikarme

    Büyük İblisler' in ayaklanmasında büyük rol üstlenen, türünün tek örneği ejderha, Büyük İblisler tarafından yaratılmış, taşın, ateşin ve etin güçlü bir karışımıdır. Diğer ejderhalardan çok daha üstün ve büyüktür. Öyle ki ayaklanmadan sonra, alt düzlemlere kaçamamış ve Elvarin Düzlemi' nde saklanmıştır. Ateşle beslenir ve on yılda bir, ininden çıkarak Altın Çöl' ün Özgür Şehirleri' ni yağmalar. Elvarin üzerindeki en zengin ve açgözlü ejderhadır ve bir Er-Sgotoh' un kurulmasına yetecek kadar değerli taşı vardır. Ejderha Tait Kıvrımları' ndaki yanar dağlarda yaşar. İni lav havuzlarının ortasındadır.

    Ejderha en uzak olabileceği Buz Lisanı' nı bile konuşabilir. Güçlü olduğu kadar bilgedir. Kurnaz dır ve kendi ejderha ordusunu yaratıyordur. Ancak Tait Kıvrımları' nda ona karşı savaşan aydınlık ejderhalar da vardır.

    Lohikarme' nin boyutları devasadır, öyle ki iblisler tarafından yaratılırken tonlarca malzeme harcanmıştır. 

Zar değerleri: 

1-19 arası: Ejderha saldırıdan kurtulur.

19-20 arası: Ejderha darbe alır.

(Ejderhayı öldürmek için elli darbe atılması gerekir (  ) Çok büyük olduğu için, dar alanlarda uçamıyor, yani ininde yakalarsak yakın mesafe karakterleri de başarılır olacaklar. Ancak açık bir meydanda, yirmi darbe alırsa, yere iner.)

Also on FANDOM

Random Wiki