FANDOM

10390407 1424653931144010 69491239403382959 n.jpg

Marauder

    Eski zamanlarda tanrılar dünyayı şekillendirirken kötülük de kol geziyordu. Özellikle gece yaratıkları o zaman yaşayanların en büyük korkusuydu. Yağmacı yaratıklar o zaman yaşayan, şu an isimlerini dahi bilmediğimiz ırkların kökünü kazımıştı bile. İlginç olanı tanrıların haberi yoktu bu yaratıklardan çünkü yeni bir şey yapıyorlardı… Şimdiki ismiyle güneşi. Düzlemi sonsuza kadar aydınlatacak bir ışık kaynağı vardı artık. Yıldızlara doğru yükselirken güneş gece yaratıklarını habersiz yakaladı ve hepsini anında yok etti. Biri hariç Marauder… O ayakta kalmıştı ölmemişti ama gücü çok azalmıştı. Gündüz vakitleri güneş olduğundan dışarı çıkmıyordu. Ancak çok zor durumlarda mağarasından çıkardı. Ama şu yeryüzünde Marauder’i korkutacak ne vardı ki güneşten başka? Gücünün bi kısmını gece leri çıkıp ormanda gezinerek kazandı. Eskisi kadar güçlüydü şimdi. Onun tek zayıf yönü güneşti. Ateş, ay, en parlak mücevherlerin ışığından etkilenmezdi.

    Onu gece gören insanlar dehşete düşerdi. Ağzı bile korkutup insanları kaskatı kesilmesine yetiyordu. Artık korkuyla beslenmeye başladı. İnsan, elf ya da bir ork korkutup onların korkularını emerdi ve gücüne güç katardı. Bir keresinde gece birilerini korkutmaya çıkmıştı. Onun bölgesinden o anda küçük bir süvari birliği vardı. Birden fazla av vardı hepsini korkutabilirdi. Karanlığın onlara yaklaştığını grup fark etmedi. En arkada ilerleyen genci tuttuğu gibi kanatlarıyla ve ağzıyla onu korkuttu. Genç yere düşmüştü. Tam ikinci avına yaklaşırken onu fark ettiler ve tüm silahları ona çevirip uzaklaşmasını söylediler. Bir şey yapmadı sadece ağzını açtı ve orada iki kişiyi daha öldürüp korkularını aldı. Grup daha çok korktu. Grubun lideri korkmamıştı okunu aldı ve yayını gerdi tam kafasına nişan aldı. Ama o bir gece yaratığıydı. Bir adım kenara hızla hareket etti ok yanından geçip ağaca saplandı. Marauder içinden şimdi benim sıram dedi kanatlarını çırparak yükseldi ve bir genci alıp ağaca fırlattı. Çok hızlı uçtuğundan kimse onu vuramadı. Tuttuğu kişi de artık can vermişti. Yere indi. Kılıçla iki kişi saldırdı. Elleri o kadar sertti kılıçları parçaladı ve ikisinin kafalarını kopardı 4 kişi kaldılar. İki mızraklı lider ve oğlu. Lider: “Ne istiyordun bizden? Eline ne geçti?” diye bağırdı. Çok derinden gelen bir ses “Korku” dedi. Okunu fırlattı tam kafasından vurdu. Marauder yer düştü. Ama vücudunu karnlığın gücü ele geçirmişti. Ayağa katlı ve oku fıkrattı. Lider oracıkta can verdi. Sonra mızraklılar kaçarken arkalarından yetişip ikisinin de kafasını kopardı ama küçük olan yoktu. Aradı bi süre ama onu bulamadı. Artık eskisi gibi saklanmıyordu gece olunca çıkıp şehre bile inebiliyordu. Uyuyanların rüyalarında onları korkutuyordu. 

    Kaçan genç tüm ömrünü o babasını yok eden yaratığı aramakla geçirmeye yemin etti. Şimdi bir komutandı. Marauder düzlemi gezerken güney taraflarında bir şehre girdi. Gölgede fark edilmiyordu ve o zamandan beri çok daha güçlenip hızlanmıştı. Oradakilerin rüyalarına girmeye başlamıştı bile. Şans eseri çocuğun rüyasına girdi. Genç te Marauder de birbirlerini tanıdı. Çocuk şimdi irileşmişti. Genç rüyasında şehrin meydanına inip düello yapmaya davet etti. Seve seve kabul etti hem eğlenecekti hem de cesur birinin korkularını alacaktı. Düello gecenin 4ünde başladı. Sesleri duyan halk oraya toplanmıştı. İkisi de çok zorlu rakiplerdi. Ama gencin bir planı vardı onu oyalamak. Çünkü bir bilgeden güneşin onları zayıflattığını öğrenmişti. Dövüş uzun sürdü ikiside hile yapmadı ama sabahın ilk ışıkları yükselirken. Genç kılıcını yaratığın göğsüne sapladı. Ardından güneş doğdu ve yaratık acı içinde bağırdı kılıcı çıkardı ve ayağa kalktı. Ve çocuğu oracıkta kesti. Korkularını da aldı ama vücudu güneşten ve yorgunluktan dökülmeye başlamıştı. Kanatlarını çırptı ama uçamadı. Koşmaya çalıştı askerler peşindeydi. Bir mağara bulup oraya saklandı. Bir hafta orada kaldı.

    Meydanda ki dövüşte vücudunun bir parçasını bir altın ustası aldı ve onu parçaladı içinde altın vardı. Bunu halka anlattı zaten kendisi oldukça zengindi. Tüm halk onu o bölgede aradı gücünün bir kısmını toplayan Marauder önce onu arayan herkesi. Sonra da şehrin geri kalanını yerle bir etti. Ve orası onun kalesi oldu.

Zar değerleri: 

1-17 arası: Canavara zarar verilemez.

17-20 arası: Canavara darbe yapılır.

(Öldürmek için beş darbe yapılması gerekmektedir.)

Also on FANDOM

Random Wiki