FANDOM

10367193 1425483814394355 1048991515276937672 n

Savaş Tanrısı Trestomyr

    Avcı Tanrı' dan hemen önce doğmuş ilahtır. Trestomyr, her türlü savaş aletini eşi benzeri görülmemiş bir rahatlık ve ustalıkla kullanır. O gençliğinden beri, vücudu en heybetli varlık olarak bilinmektedir. Kültürlerine bağlı barbarların ve en asil kahramanların tanrısı olarak seçtiği Trestomyr, boyut boyut gezip en büyük muharebelere katılır.

    Genelde bacaklarını, kollarını ve karnını açıkta bırakan, ancak göğsüyle omuzlarını kapatan çok kalın efsunlu mithril zırhlar giyer. Yıldızlar gibi şavkla parlayan miğferinde ise ejderha boynuzları peyda etmiştir. Pelerini, ilk öldürdüğü varlık olan Devasa Kurt Hejjalvin' in kürkünden yaptığı çok ağır bir parçadır. Kimileri Trestomyr' in pelerini kullandığı için bu denli heybetli olduğunu söylerler.

    Tanrı, tıpkı kuzey insanları gibi soluk sarı saçlara sahiptir. Bol kemikli, pek uzun bir yüzü ve daima kızgın bir çehresi vardır. Kolları şişmiş damarlarla bezenmiştir.

    Boyutlarına ve üzerinde taşıdığı kilolarca ağırlıktaki zırhlara rağmen epey çevik hareket etmektedir.

    Seri hareket etmeyi seven bazı tanrılar ona yürüyen cephane derler. Zira üzerinde bir balta, zincirle ucundan çıkmış üç adet topuza sahip bir balyoz, beline astığı tek elle kullanılan bir kılıç, kemerinin arka kısmına sıkıştırdığı, ucunda çelik bıçaklar bulunan bir kırbaç taşımaktadır. Ek olarak kılıcı ile kullandığı ve sırtına asılı duran, ejderha kemiklerinden yapılma bir kalkana sahiptir.

    Baltasına Kurt Çığlığı demiştir. Bol çentikli ve jilet gibi keskin silahı, her salladığında bir kurt uluması çıkarır. Bunun sebebi, Hejjalvin' in ruhunun bu baltada hapis kalmasıdır.

    Sert bir çelik sopanın ucundan çıkmış ve farklı zincirlerle ayrılmış, üç topuza sahip balyozu Üçüz Devler, tek sallayışta birkaç yetinin kafatasını paramparça edebilecek güçtedir.

    Kılıcı Karanlık Barbar kara mithrilden yapılmıştır. Silah yaşayan tüm barbar ve kahramanların damarlarındaki kanın gücünce kudrete sahip olabilmektedir. Yani, dünya üzerinde barbar yahut kahraman kalmadığı takdirde silah kendiliğinden küllere dönüşür. Lâkin, barbar ve kahraman sayısı arttıkça, kılıcın gücü de katlanır.

    Kırbacı, antik Barbar Kralı Jukarghes tarafından, en soylu ve yetenekli deri ustalarına yaptırılıp Merlaiva' nın buz kesen kutsal dağlarında Trestomyr' e hediye edilmiştir.

    Kalkanı ise pek çok barbar kralının da sahip olduğu, ejderha kemiklerinin bir araya getirilmesi ile oluşturulan bir alettir.

Also on FANDOM

Random Wiki