FANDOM

10402653 1425492977726772 2688765931275016658 n

Yeraltı ve Korku Tanrısı Zenolainen

Baba Tanrı' nın kendini oluşturduğu maddeden meydana gelen üç canlıdan biridir. 

    Zenolainen, Elvarin' in altındaki düzlemlerin hükümdarı, Liekkuf' un hem amcası, hem de ortağıdır. Karanlık büyünün babası, korku ve kâbusların efendisidir.

Büyük İblis İsyanı sırasında, Baba Tanrı' ya sadık bir tanrı olarak generallik yapmıştır. Şeytanların mağlup gelmesinde büyük rol oynayan Zenolainen, bunun sonucunda çarpışmalarda büyük yaralar almıştır. Zaferle birlikte kardeşinin övgüleri alması, ancak kendisinin yaralarıyla cephede bırakılışı üzerine kıskançlık duyguları gün yüzüne haddinden fazla çıkmıştır.

Sonucunda, tanrıların büyük çoğunluğuna lanetler etmiş, çirkin ve ezik olan tüm canlılara kol kanat germeyi görev edinmiştir. Karanlık yaratıklarla epey iyi anlaşan Zenolainen' in belirli bir silahı yoktur. O insanları korkutan büyüler saçar, cesaret kırıcı, iğrenç ve dehşet saçan çehresiyle karşısındaki pek çok kişiyi güçsüz kılar. Ardından kara sihir ile kurbanının hayatına acı ve kesin bir son verir.

    Kolları savaş yaralarıyla kaplı, gözleri yaptığı büyülerin verdiği hasar sonucu yok olmuş, karanlıkta uzayan bir vücudu olan ilahın üzerinden kapkara dumanlar tüter. Görüşünü paslanmaz Kara Elf Metali' nden yaptırmış olduğu sihirli miğfer ile sağlamaktadır. Kabuslar aracılığı ile boyuttan boyuta geçiş yapabilmektedir.

Also on FANDOM

Random Wiki